Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

17 oktober 2012

My red nailpolish stash


Een grappig feit vind ik het altijd, dat de ene vrouw de voorkeur lijkt te hebben voor roze nagellakjes en de andere vrouw voor rode lakjes.Vrijwel nooit gaan ze gelijk op in de strijd als favoriet.
Hoewel ik vroeger heel veel roze nagellakjes heb gedragen en ik sinds deze zomer ook een hernieuwde belangstelling heb gekregen voor deze kleur op mijn nagels, is de kleur rood toch wel de kleur die mijn voorkeur heeft.
Donkerrood, lichtrood, creamy of glitter, I want it all. Rood is echt mijn favoriete kleur qua nagellak.

Wie van rood houdt, heeft natuurlijk ook een aantal rode nagellakjes. Hieronder zien jullie de varianten die op dit moment in mijn bezit zijn.


Van links naar rechts: Fogan- A06, Fogan- A04, Fogan- A23


Van links naar rechts: Catrice- The devil Wears Red, Essence- Cherry..., Essence- Drama Queen


Van links naar rechts: Wet 'n Wild-..., Gosh- Lambada, Fogan-B01


Van links naar rechts: Fogan-B09, Fogan- B20, Fogan- B16

Misschien valt het jullie op dat het eigenlijk vrijwel allemaal budgetlakjes zijn. Dat klopt. Ik heb bijna alleen maar rode budgetlakjes. Toen ik mijn eerste China Glaze lakje wilde kopen, twijfelde ik tussen de kleuren Strawberry Fields en Ruby Slippers. Aangezien ik ze beide erg mooi vond, heb ik mij door mijn moeder laten adviseren. Mijn moeder is dan weer een vrouw die meer van roze nagellak houdt. De keuze werd dus: Strawberry Fields. Hoewel ik erg blij ben met deze prachtige kleur van China Glaze, staat Ruby Slippers nog steeds op mijn verlanglijstje.

Wat vinden jullie mooier? Rode of roze nagellak?

Céline

My red nailpolish stash. What do you like most? Red- or pink nailpolish?

2 reacties:

 

Forward