Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

24 november 2012

Kerstklokjes



Horen jullie de kerstklokken ook al bijna slaan? Ik wel in ieder geval. Sinterklaas is nog lang niet het land uit, maar in veel andere landen zijn ze al volop bezig met de voorbereidingen voor kerstmis.

Mijn facebook en youtube puilen dan ook uit van de vrolijke kerstposts. Ook ik ben al aardig in de kerststemming. Ik ben al weken bezig met de voorbereidingen voor de kerstposts op mijn blog, nailarts maken, ooglooks maken, recepten zoeken. Noem maar op. Met zangles ben ik ook al bezig met oefenen voor de kerstmarkt dit jaar waar ik enkele kerstnummer zal gaan zingen.
Ook de kerstvakantie is al geboekt, want ik heb mijn tentamens gehaald! Ik ben er heel erg blij mee, want een beetje vakantie kan ik wel gebruiken.

Toen ik begin deze week op het station kwam, werd ik ook blij verrast. De kerstverlichting hing er al! Overal kerstballen, lampjes, lichtjes, dennetakken. Man, wat kan ik genieten van kerstversiering. Bij Starbucks zijn ze ook al helemaal klaar voor kerst. De ramen zijn versierd en de limited edition kerst koffies zijn weer verkrijgbaar. Zo hebben ze dit jaar, Cranberry, Nuts en Speculaas Lattes. Natuurlijk krijg je die in een speciale kerstbeker. Ik denk dat ik binnenkort eens even langs de starbucks ga.

Nu alleen de sneeuw en de slee nog en het is voor mijn part gewoon alvast kerstmis.

Céline

10 reacties:

  1. Ik houd ook van kerst! Bij mij in de buurt komt er maandag ook een nieuwe Starbucks, dus ik ga de Speculaas smaak zeker uitproberen :D Nom Nom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke blog heb je! Ik kende hem nog niet maar ik ga hem zeker volgen! Leuk geschreven!

    Groetjes, Rachèl van www.justdaretobedifferent.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vier geen kerst, maar wel leuk om te lezen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben dol op kerst, zo gezellig altijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je een paar nummers gaat zingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk altijd zo uit naar kerst!! I loveeee it <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk artikel.
    Ik heb zo'n zin in kerst! <3
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

 

Forward