Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

15 februari 2013

Valentijn

En toen was het weer valentijn geweest. Voor de één gaat het ongemerkt voorbij, voor de ander is het een groot feest. De één viert het alleen de ander met zijn of haar vriend(in). Maar hoe jij het ook gevierd hebt, gemerkt dat het valentijn was heb je vast wel. Al weken van tevoren barstte de winkels alweer uit hun voegen met zoetsappig rode en roze prullaria, zijn er overal valentijnacties en lopen de rozen opeens wel heel snel de winkels uit.


Hoewel ik zelf niks met valentijn heb, vind ik het toch wel erg leuk om gezellige dingetjes te doen met mijn vriend. Ik gaf mezelf een lang studieweekend, zodat ik lekker lang bij hem kon zijn. Op valentijnsavond zijn we samen heel gezellig uit eten geweest. Het restaurant overtrof onze verwachtingen zeer positief en we hebben dan ook echt genoten van het eten. Vanmorgen heb ik een lekker ontbijtje klaargemaakt en vanavond kook ik ook nog wat lekkers. Daarna staat er een gezellig filmavondje op de planning.

Maar nu ben ik wel heel erg benieuwd: Hoe vieren jullie valentijn?

Céline

6 reacties:

  1. zooo jij hebt een gezellige valentijn gehad. Meen het e.e.a. te herkennen in de foto's. Ziet er goed uit. Hier was het haasten bij het ontbijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had de meest geweldige Valentijn ooit! Ik heb sinds gisteren namelijk een relatie ;)
    Fijn dat jij ook een leuke valentijn hebt gehad!
    Kus Noah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen valentijn gevierd, maar fijn dat je een leuke dag hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Céline, ik kwam net op je leuke blog terecht en ben meteen gaan volgen ;)
    Mooie Valentijns foto's! Ik vier het nooit echt maar vind al de kitsche spulletjes in de winkels wel erg leuk, haha!

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

 

Forward