Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

2 maart 2013

Mijn The Bodyshop stash in 1 foto

The Bodyshop, ik ben er dol op. Alle producten ruiken zo ontzettend lekker! Heerlijk zoete geurtjes voor de zomer en prachtige warmte wintergeuren voor het najaar. Vandaag laat ik jullie mijn The Bodyshop stash zien in slechts één enkele foto.


Tadááá, dit is hem dan, mijn bescheiden stash.
Van links naar rechts en van boven naar beneden zien jullie:
Een mini shea bodybutter en proefverpakking. De bodybutters van The Bodyshop zijn natuurlijk berucht en beroemd en ook ik vind het heerlijk om met deze te smeren in de koude wintermaanden. Een mini verpakking is altijd handig voor op reis. Dan de Shea Butter lipbalm. Ik moet zeggen dat ik deze nog niet gebruikt heb, ik heb nog zoveel lipbalms die ik eerst op wil maken. Toch verwacht ik niet meer dan goeds van dit product, ik ben dol op shea butter.
Dan vijf reisverpakkingen. Reisverpakkingen zijn altijd zo handig. Je kunt allerlei geurtjes en smaakjes uitproberen, zonder dat je gelijk een fles van 5 liter moet opmaken en als je op vakantie gaat, kan je je favoriete producten meenemen zonder dat het al teveel ruimte in je koffer inneemt. Dit zijn: Coconut bodylotion, Coconut showercream, Mango showergel, Satsuma showergel en Strawberry showergel.
Stuk voor stuk hele fijne producten en grote favorieten van mij.

Op de onderste rij eerst de rainforest shine shampoo. Deze shampoo is sulfaatvrij, wat ik erg fijn vind voor mijn droge haartjes en gevoelige hoofdhuid. Toch gebruik ik hem de laatste tijd wat minder. Ik kwam er achter dat er wel een polyquaternium inzit. Dit is een soort van silicoon, maar dan sterker. Hierdoor ontstaat er veel eerder buildup in mijn haar, waar ik, nu ik veel met het openbaar vervoer reis, ook veel meer last van heb. Dan de meest geweldige bodybutter ooit. Deze zat in een kerstcollectie van een aantal jaren geleden. Hij ruikt ontzettend lekker naar Vanille en nootmuskaat. Als ik me hiermee insmeer na het douchen ben ik een soort van appeltaart. Ik vind het nog steeds jammer dat deze geur niet in de afgelopen kerstcollecties zat. Deze pot begint nu al aardig op te raken en ik vind het zo ontzettend jammer als ik niks meer in deze geur heb!
Dan nog een reismini in de geur Dreams unlimited. Dit is een heerlijk frisse geur. Je voelt je gelijk schoon als je deze bodybutter op je lijf gesmeerd hebt. Echt heel fijn als je even niet al te specifiek ergens naar wil ruiken. Als laatste op de foto een showergel die ook uit een kerstcollectie komt. Ik ben echt gek op de kerstcollecties van The Bodyshop en dat is ook eigenlijk de enige keer van het jaar dat ik echt moeite moet doen om niet alle producten mee naar huis te nemen. Deze douchegel ruikt naar Fanta. Niet een geur waar ik iedere dag zin in heb, maar soms lekker verkwikkend.

Als laatste ben ik vergeten dit mooie product op de foto te zetten. Niet echt mijn hele stash op 1 foto dus. Deze prachtige shimmerlotion ruikt naar gingerbread, een heerlijk kruidige geur. Het koekenmannetje op de voorkant vind ik ook echt te leuk.


Hebben jullie veel producten van The Bodyshop?

Céline


2 reacties:

 

Forward