Blogger Widgets

Ads 468x60px

Labels

11 maart 2013

Wishlist sportkleding

Nu ik weer helemaal into het bewegen ben, krijg ik ook weer steeds meer zin in leuke sportoutfits. Want een leuke outfit maakt iedere workout een stuk leuker en effectiever. Believe me! Verder zit sportkleding ook gewoon heel erg fijn, dus het is ook nog eens heel multifunctioneel. Natuurlijk heb ik al een heleboel sportkleding waar ik dol op ben, maar kwijlen mag altijd.



sportkleding lente


Zoals jullie misschien wel zien, heb ik helemaal zin in lekker vrolijke kleurtjes voor de zomer.
Van links naar rechts en van boven naar beneden zien jullie:
  • Sportbh met gekleurde vlakken: H&M
  • gekleurde sportsokken: H&M
  • Koraalrode sportop: H&M
  • Lichtroze yogamat: Nike
  • Felroze sportshorts: H&M
  • Sporttop met tekst: ogorgeous
  • Grijze sportbroek met roze vlakken: Forever21
  • Mint kleurige sportbh: H&M
  • Sportshirt met roze getippelde band: Forever21
  • Oranje top met tekst: ogorgeous
  • Paarse sportbh: Nike
  • Gevlekte top: H&M
  • Mint sportschoenen: Nike

Nu nog wachten op het mooie weer!
Vinden jullie sporten ook leuker met leuke sportkleding?

Céline

5 reacties:

  1. Ik vind de top met de tekst erg leuk! Alleen jammer dat het er nu nog geen weer voor is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah leuke wishlist! die zal je ast motiveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sport eigenlijk niet zo veel, maar sportkledij is gewoon zo leuk! Ik volg je! xC
    http://thisrecklessgirl.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist!!! Ik zou sommige van die dingetjes ook gewoon normaal dragen haha! ;-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

 

Forward